Pagini

marți, 9 iunie 2015

Sirop de muguri de brad cu miere preparat la rece

                 Intr-un borcan de sticla se pun alternativ un strat de muguri de brad, un strat de miere cu grosime de aproximativ doua degete(fiecare strat), pana se ajunge la gura burcanului, ultimul este de miere. Se inchide ermetic vasul si se lasa la racoare si de preferat intuneric timp de patru-opt saptamani, eu il tin in beci. Dupa aceea se filtreaza continutul, iar siropul obtinut se trage in sticle. Eu le tin tot in beci.
               Mugurii au proprietati antimicrobiene, ajuta la vindecarea mai rapida a bolilor respiratorii, si ajuta la stimularea sistemului imunitar. Siropul tine de la an la an, il prepar de doi ani.  
               Anul trecut am pregatit si varianta cu zahar dar inlocuit cu stevia rebaudiana, gustul nu este extraordinar dar pentru cei cu glicemia mare poate fi folosit in scop terapeutic. Si acesta a tinut un an in beci.

4 comentarii:

  1. super, offf...cate as vrea sa fac si eu! o sa incerc dar nu am reusit inca nici siropul de menta sa-l fac anul acesta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi-am propus sa execut un sirop de menta, tot cu miere.

      Ștergere
  2. Oh, this is a nice summer drink - and healthy toooooo!
    Happy weekend
    Elisabeth

    RăspundețiȘtergere